Brochure downloaden
Rogier van der Weydestra 8 G - ALKMAAR
Rogier van der Weydestra 8 G - Kantoorruimte te huur in ALKMAAR
Zeer fraaie kantoorruimte van ca. 200 m² BVO gelegen op begane grond in het representatieve kantoorgebouw 'De Bergerpoort' aan de Westkant van Alkmaar.
De ruimte is volledig en modern afgebouwd en is daardoor direct te betrekken.
Bij de kantoorruimte zijn ook 10 parkeerplaatsen, gelegen op het voor- achter en naastgelegen parkeerterrein.
Inhoudsbeschrijving
Toegang tot het parkeerterrein middels de slagboom met intercom. Entree naar centrale hal met toegangsdeur naar de kantoorruimte. De kantoorruimte bestaat uit een fraaie kantoortuin en een ruime vergader-/directiekamer. Andere indelingen zijn mogelijk.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
- Systeemplafond met verlichtingsarmaturen.
- Kabelgoten v.v. databekabeling.
- Intercom.
- Vloerbedekking.
- Luxe pantry.
- Klimaatinstallatie.
Huurprijs
€ 2.500,- per maand, excl. BTW.
Huurprijs parkeren
€ 650,- per parkeerplaats, per jaar, excl. BTW.
Servicekosten
€ 500,- per maand, exclusief BTW, op basis van een niet-verrekenbaar voorschot voor o.a.;
- Levering van elektra, warmte en koude (middels warm- dan wel koud water via aardpompsysteem) ten behoeve van het gehuurde en de gemeenschappelijke gedeelten;
- Onderhoud/ herstel en keuringen aan alle technische installaties ten behoeve van het gehuurde en de
gemeenschappelijke ruimten;
- Onderhoud/herstel en keuringen aan de verlichtingsinstallatie, inclusief het vervangen van lampen, ten behoeve van de gemeenschappelijke gedeelten;
- Kosten van doormelding alarmcentrale;
- Schoonmaak van de gemeenschappelijke gedeelten inclusief glasbewassing buitenzijde en gotenhemelwaterafvoeren;
- Afvoer vuilnis en oud papier (voor normaal kantoorgebruik);
- Onderhoud/herstel aan de groenvoorziening/bestrating (parkeer)terrein, terreinverlichting;
- Premie voor de glasverzekering van de ruimten in de algemene delen en de buitengevel;
- Ontstoppen van gemeenschappelijke afvoeren en het herstellen van beschadiging in of aan
gemeenschappelijke voorzieningen indien niet kan worden vastgesteld door wie een en ander is veroorzaakt;
- Het lopen van brand- en sluitrondes door een beveiligingsbedrijf alle overige kosten die door verhuurder worden gemaakt voor enige serviceverlening ten behoeve van huurder of de gemeenschappelijke gedeelten;
- Onderhoud/herstel en controle brandmeldinstallatie;
- Liftonderhoud/herstel en keuring;
- Administratiekosten (5%) over de bovengenoemde leveringen en diensten.
Parkeren
Tien (10) parkeerplaatsen worden voor € 650,- per parkeerplaats, per jaar (excl. BTW) bijgehuurd.
Bereikbaarheid
Uitstekende bereikbaarheid. De westelijke randweg rond Alkmaar is dichtbij en er is een bushalte op loopafstand met een directe busverbinding van ±5 minuten naar NS-station Alkmaar.
Kadastrale gegevens
Gemeente: Alkmaar.
Sectie: D.
Nummer: 1144 (ged.).
Bouwjaar
1975, conform de BAG Viewer van het Kadaster.
Energielabel
Van het aangeboden object is energielabel A++ beschikbaar.
Bestemming
Bij de gemeente Alkmaar valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Alkmaar Zuid West”. Dit houdt in dat het perceel bestemd is voor “Kantoor”. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Alkmaar of via het Omgevingsloket.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting (inclusief de verschuldigde BTW en servicekosten en de daarover verschuldigde BTW*).
*De BTW is uitsluitend bedoeld om de hoogte van de zekerheidsstelling te bepalen en kan niet in de BTW administratie worden opgenomen.
Huurtermijn
Uitgangspunt is 5 + 5 jaar, afwijkende termijn in overleg.
Aanvaarding
In overleg.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
De ruimte is volledig en modern afgebouwd en is daardoor direct te betrekken.
Bij de kantoorruimte zijn ook 10 parkeerplaatsen, gelegen op het voor- achter en naastgelegen parkeerterrein.
Inhoudsbeschrijving
Toegang tot het parkeerterrein middels de slagboom met intercom. Entree naar centrale hal met toegangsdeur naar de kantoorruimte. De kantoorruimte bestaat uit een fraaie kantoortuin en een ruime vergader-/directiekamer. Andere indelingen zijn mogelijk.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
- Systeemplafond met verlichtingsarmaturen.
- Kabelgoten v.v. databekabeling.
- Intercom.
- Vloerbedekking.
- Luxe pantry.
- Klimaatinstallatie.
Huurprijs
€ 2.500,- per maand, excl. BTW.
Huurprijs parkeren
€ 650,- per parkeerplaats, per jaar, excl. BTW.
Servicekosten
€ 500,- per maand, exclusief BTW, op basis van een niet-verrekenbaar voorschot voor o.a.;
- Levering van elektra, warmte en koude (middels warm- dan wel koud water via aardpompsysteem) ten behoeve van het gehuurde en de gemeenschappelijke gedeelten;
- Onderhoud/ herstel en keuringen aan alle technische installaties ten behoeve van het gehuurde en de
gemeenschappelijke ruimten;
- Onderhoud/herstel en keuringen aan de verlichtingsinstallatie, inclusief het vervangen van lampen, ten behoeve van de gemeenschappelijke gedeelten;
- Kosten van doormelding alarmcentrale;
- Schoonmaak van de gemeenschappelijke gedeelten inclusief glasbewassing buitenzijde en gotenhemelwaterafvoeren;
- Afvoer vuilnis en oud papier (voor normaal kantoorgebruik);
- Onderhoud/herstel aan de groenvoorziening/bestrating (parkeer)terrein, terreinverlichting;
- Premie voor de glasverzekering van de ruimten in de algemene delen en de buitengevel;
- Ontstoppen van gemeenschappelijke afvoeren en het herstellen van beschadiging in of aan
gemeenschappelijke voorzieningen indien niet kan worden vastgesteld door wie een en ander is veroorzaakt;
- Het lopen van brand- en sluitrondes door een beveiligingsbedrijf alle overige kosten die door verhuurder worden gemaakt voor enige serviceverlening ten behoeve van huurder of de gemeenschappelijke gedeelten;
- Onderhoud/herstel en controle brandmeldinstallatie;
- Liftonderhoud/herstel en keuring;
- Administratiekosten (5%) over de bovengenoemde leveringen en diensten.
Parkeren
Tien (10) parkeerplaatsen worden voor € 650,- per parkeerplaats, per jaar (excl. BTW) bijgehuurd.
Bereikbaarheid
Uitstekende bereikbaarheid. De westelijke randweg rond Alkmaar is dichtbij en er is een bushalte op loopafstand met een directe busverbinding van ±5 minuten naar NS-station Alkmaar.
Kadastrale gegevens
Gemeente: Alkmaar.
Sectie: D.
Nummer: 1144 (ged.).
Bouwjaar
1975, conform de BAG Viewer van het Kadaster.
Energielabel
Van het aangeboden object is energielabel A++ beschikbaar.
Bestemming
Bij de gemeente Alkmaar valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Alkmaar Zuid West”. Dit houdt in dat het perceel bestemd is voor “Kantoor”. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Alkmaar of via het Omgevingsloket.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting (inclusief de verschuldigde BTW en servicekosten en de daarover verschuldigde BTW*).
*De BTW is uitsluitend bedoeld om de hoogte van de zekerheidsstelling te bepalen en kan niet in de BTW administratie worden opgenomen.
Huurtermijn
Uitgangspunt is 5 + 5 jaar, afwijkende termijn in overleg.
Aanvaarding
In overleg.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Lees meer
Locatie Kantoorruimte in ALKMAAR
€ 2.500,-
per maand
per maand