Brochure downloaden
Statedijk 1 - Broek Op Langedijk
Statedijk 1 - Kantoorruimte te huur in Broek Op Langedijk
Representatief vrijstaand kantoorgebouw van in totaal circa 2.450 m² BVO. Er is in dit gebouw nog circa 310 m² BVO beschikbaar voor de verhuur. Deelverhuur bespreekbaar vanaf 25 m² BVO.
Het pand is strategisch gelegen, prominent tussen winkelcentrum Broekerveiling en de woonboulevard Woonrijk en aan de uitvalsweg richting Heerhugowaard/Alkmaar. Een uitstekende ligging voor zowel klanten, relaties als voor de medewerkers.
Het perceel rondom het gebouw is ruim opgezet is groot 3.584 m². Op deze grond zijn 51 parkeerplaatsen gelegen.
Het kantoor biedt diverse voordelen zoals; een centrale en vrijstaande ligging, een breed voorzieningsniveau, functionele indeling, ruime parkeergelegenheid en is daarom geschikt voor een breed scala aan bedrijfsactiviteiten.
De beschikbare metrages (BVO) zijn als volgt:
- Tweede verdieping: circa 50 m² BVO.
- Derde verdieping: circa 260 m² BVO
Units beschikbaar vanaf 25 m² BVO.
Huurprijs
Vanaf € 330,- per maand, exclusief servicekosten en BTW.
Genoemde huurprijs heeft betrekking op de huidige staat van het object. Mochten er wensen zijn het opleveringsniveau up te graden dan is dit in overleg mogelijk. Eventuele investeringen om wensen te verwezenlijken kunnen in de huurprijs verdisconteerd worden.
Servicekosten
Thans ingeschat op € 32,50 per m² BVO, per jaar, excl. BTW als verrekenbaar voorschot o.a. de navolgende leveringen en diensten:
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de algemene ruimte;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de kantoorruimte;
- Waterverbruik incl. vastrecht;
- Onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s), liftinstallaties, glazenwasinstallatie, indien aanwezig van brandmelder-, intercom-, storingsmelder- en noodstroominstallatie.
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerterrein;
- Verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- Onderhoud terreinverharding en groenvoorziening;
- Vervanging lampen en tl-buizen in de gemeenschappelijke ruimten;
- Kleine herstellingen;
- Premie verzekering buitenbeglazing;
- Administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Inhoudsbeschrijving
De elektrische deuren op de begane grond geven toegang tot de receptie met balie. Vanuit de centrale hal zijn de lift, beide trappenhuizen en de diverse kantoorvertrekken bereikbaar.
De tweede en derde verdieping beschikt over diverse ruime kantoorvertrekken, toiletgroep en een kantineruimte.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt in huidige staat opgeleverd, o.a. voorzien van:
- Verwarming middels radiatoren aangesloten op de centrale verwarmingsinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- Pantry’s
- Kabelgoten
- Afgewerkte wanden en vloeren.
- Raambekleding.
- Toiletgroepen incl. MV-toilet.
- Fietsenstalling.
- Balkons.
Installaties
- Lift.
- Mechanische ventilatie
- Centrale verwarming
- Deels airconditioning
- Elektrisch bedienbare screens.
Parkeren
Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein en in de directe omgeving.
Bereikbaarheid
Het pand is gelegen aan de doorgaande route van Heerhugowaard naar Langedijk en de provinciale weg richting de Ringweg Alkmaar.
Bestemming
Bij de gemeente Langedijk valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Bedrijventerreinen Langedijk”. Dit houdt in dat het perceel bestemd is voor “dienstverlening”. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Langedijk.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting, te vermeerderen met BTW.
Huurtermijn
In overleg.
Aanvaarding
Q1 2024.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968.
Indexering
Jaarlijks op basis van het indexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015 = 100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Bouwjaar
1999.
Energielabel
Van het aangeboden object is een energielabel A beschikbaar.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Het pand is strategisch gelegen, prominent tussen winkelcentrum Broekerveiling en de woonboulevard Woonrijk en aan de uitvalsweg richting Heerhugowaard/Alkmaar. Een uitstekende ligging voor zowel klanten, relaties als voor de medewerkers.
Het perceel rondom het gebouw is ruim opgezet is groot 3.584 m². Op deze grond zijn 51 parkeerplaatsen gelegen.
Het kantoor biedt diverse voordelen zoals; een centrale en vrijstaande ligging, een breed voorzieningsniveau, functionele indeling, ruime parkeergelegenheid en is daarom geschikt voor een breed scala aan bedrijfsactiviteiten.
De beschikbare metrages (BVO) zijn als volgt:
- Tweede verdieping: circa 50 m² BVO.
- Derde verdieping: circa 260 m² BVO
Units beschikbaar vanaf 25 m² BVO.
Huurprijs
Vanaf € 330,- per maand, exclusief servicekosten en BTW.
Genoemde huurprijs heeft betrekking op de huidige staat van het object. Mochten er wensen zijn het opleveringsniveau up te graden dan is dit in overleg mogelijk. Eventuele investeringen om wensen te verwezenlijken kunnen in de huurprijs verdisconteerd worden.
Servicekosten
Thans ingeschat op € 32,50 per m² BVO, per jaar, excl. BTW als verrekenbaar voorschot o.a. de navolgende leveringen en diensten:
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de algemene ruimte;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de kantoorruimte;
- Waterverbruik incl. vastrecht;
- Onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s), liftinstallaties, glazenwasinstallatie, indien aanwezig van brandmelder-, intercom-, storingsmelder- en noodstroominstallatie.
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerterrein;
- Verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- Onderhoud terreinverharding en groenvoorziening;
- Vervanging lampen en tl-buizen in de gemeenschappelijke ruimten;
- Kleine herstellingen;
- Premie verzekering buitenbeglazing;
- Administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Inhoudsbeschrijving
De elektrische deuren op de begane grond geven toegang tot de receptie met balie. Vanuit de centrale hal zijn de lift, beide trappenhuizen en de diverse kantoorvertrekken bereikbaar.
De tweede en derde verdieping beschikt over diverse ruime kantoorvertrekken, toiletgroep en een kantineruimte.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt in huidige staat opgeleverd, o.a. voorzien van:
- Verwarming middels radiatoren aangesloten op de centrale verwarmingsinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- Pantry’s
- Kabelgoten
- Afgewerkte wanden en vloeren.
- Raambekleding.
- Toiletgroepen incl. MV-toilet.
- Fietsenstalling.
- Balkons.
Installaties
- Lift.
- Mechanische ventilatie
- Centrale verwarming
- Deels airconditioning
- Elektrisch bedienbare screens.
Parkeren
Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein en in de directe omgeving.
Bereikbaarheid
Het pand is gelegen aan de doorgaande route van Heerhugowaard naar Langedijk en de provinciale weg richting de Ringweg Alkmaar.
Bestemming
Bij de gemeente Langedijk valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Bedrijventerreinen Langedijk”. Dit houdt in dat het perceel bestemd is voor “dienstverlening”. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Langedijk.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting, te vermeerderen met BTW.
Huurtermijn
In overleg.
Aanvaarding
Q1 2024.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968.
Indexering
Jaarlijks op basis van het indexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015 = 100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Bouwjaar
1999.
Energielabel
Van het aangeboden object is een energielabel A beschikbaar.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Lees meer
Locatie Kantoorruimte in Broek Op Langedijk
€ 330,-
per maand
per maand