Brochure downloaden
Jan Duikerweg 15 - Heerhugowaard
Jan Duikerweg 15 - Kantoorruimte te huur in Heerhugowaard
TE HUUR
Turn-key kantoorruimte van ca. 375 m² VVO inclusief een aandeel van 8% in de algemene ruimtes gelegen op de begane grond van het duurzame kantoorgebouw “Waardplaza”. De kantoorruimte is voorzien van een modern inbouwpakket met glazen scheidingswanden. In combinatie met de grote raampartijen betreft deze ruimte een fijne werkplek met voldoende daglichttoetreding.
Waardplaza is een duurzaam, hoogwaardig, representatief en herkenbaar kantoorgebouw op een prachtige zichtlocatie op bedrijventerrein Beveland. Het kantoorgebouw heeft 4 bouwlagen boven een half verdiepte parkeerbak met 75 parkeerplaatsen.
Inhoudsbeschrijving
Via een fraaie trap (voor mindervaliden is er een liftplateau), een loopdeur of een draaideur komt men in het riante atrium, waar voldoende mogelijkheden zijn voor signing van de hier gevestigde bedrijven. De verdiepingen zijn zowel met de luxueuze open trap als met de lift te bereiken.
Bereikbaarheid
Het object is zeer goed te bereiken en is slechts één stoplicht verwijderd van de N242 en de A9.
Parkeren
Parkeerplaatsen kunnen worden bijgehuurd op basis van een parkeernorm van 1:56 voor € 450,- per parkeerplaats, per jaar, exclusief BTW.
Huurprijs
€ 100,- per m² VVO, per jaar, excl. BTW.
Servicekosten
Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
- Onderhoud en periodieke controle installaties, te weten werktuigbouwkundige, centrale elektrische installaties en lift;
- Verwerking papier, karton en restafval;
- Verbruik en vastrecht water en elektra;
- Periodieke schoonmaakkosten algemene ruimtes en beglazing buitenzijde;
- Onderhoud terreinverharding en groenvoorziening;
- Reclame uitingen (kosten vormgeving en plaatsing niet opgenomen in servicekosten);
- Premie verzekering buitenbeglazing;
- Administratiekosten 5%.
De servicekosten bedragen € 29,- per m² VVO per jaar, exclusief BTW en zijn op basis van een verrekenbaar voorschot met nacalculatie.
Installaties en opleveringsniveau
Het kantoorgebouw en de beschikbare kantoorruimte zijn voorzien van:
- Elektrisch bedienbare overheaddeuren in de parkeergarage;
- Lift;
- Alarm;
- Ontruimingsinstallatie;
- Luxe sanitair op alle verdiepingen en MIVA toilet op de begane grond;
- Vloerverwarming;
- Verwarming en koeling via fancoil-units in het systeemplafond;
- Luchtbehandelingsinstallatie;
- Kabelgoten;
- Inbouwpakket;
- Pantry v.v. inbouwapparatuur;
- Intercom.
De kantoorunit wordt in huidige staat opgeleverd.
Tevens is een gedeelte van de inventaris van de huidige huurder ter overname, o.a.:
- Twee tv schermen;
- 6 werkplekken;
- Vergadertafel met 11 stoelen en lampen;
- Bartafel met 10 krukken;
- Twee banken met tafel.
U dient zelf afspraken te maken met de huidige huurder over de overnamesom.
Bestemming
Bij de Gemeente Dijk en Waard valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Beveland 2010”. Dit houdt in dat het perceel bestemd is voor “Gemengd”. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Dijk en Waard of via het Omgevingsloket.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting (inclusief de verschuldigde BTW en servicekosten en de daarover verschuldigde BTW*).
*De BTW is uitsluitend bedoeld om de hoogte van de zekerheidsstelling te bepalen en kan niet in de BTW administratie worden opgenomen.
Huurtermijn
Uitgangspunt is een huurtermijn van 5 jaar met telkens 5 verleningsjaren.
Aanvaarding
In overleg.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Energielabel
Van het aangeboden object is energielabel A beschikbaar. Het kantoorgebouw is gasloos.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Turn-key kantoorruimte van ca. 375 m² VVO inclusief een aandeel van 8% in de algemene ruimtes gelegen op de begane grond van het duurzame kantoorgebouw “Waardplaza”. De kantoorruimte is voorzien van een modern inbouwpakket met glazen scheidingswanden. In combinatie met de grote raampartijen betreft deze ruimte een fijne werkplek met voldoende daglichttoetreding.
Waardplaza is een duurzaam, hoogwaardig, representatief en herkenbaar kantoorgebouw op een prachtige zichtlocatie op bedrijventerrein Beveland. Het kantoorgebouw heeft 4 bouwlagen boven een half verdiepte parkeerbak met 75 parkeerplaatsen.
Inhoudsbeschrijving
Via een fraaie trap (voor mindervaliden is er een liftplateau), een loopdeur of een draaideur komt men in het riante atrium, waar voldoende mogelijkheden zijn voor signing van de hier gevestigde bedrijven. De verdiepingen zijn zowel met de luxueuze open trap als met de lift te bereiken.
Bereikbaarheid
Het object is zeer goed te bereiken en is slechts één stoplicht verwijderd van de N242 en de A9.
Parkeren
Parkeerplaatsen kunnen worden bijgehuurd op basis van een parkeernorm van 1:56 voor € 450,- per parkeerplaats, per jaar, exclusief BTW.
Huurprijs
€ 100,- per m² VVO, per jaar, excl. BTW.
Servicekosten
Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
- Onderhoud en periodieke controle installaties, te weten werktuigbouwkundige, centrale elektrische installaties en lift;
- Verwerking papier, karton en restafval;
- Verbruik en vastrecht water en elektra;
- Periodieke schoonmaakkosten algemene ruimtes en beglazing buitenzijde;
- Onderhoud terreinverharding en groenvoorziening;
- Reclame uitingen (kosten vormgeving en plaatsing niet opgenomen in servicekosten);
- Premie verzekering buitenbeglazing;
- Administratiekosten 5%.
De servicekosten bedragen € 29,- per m² VVO per jaar, exclusief BTW en zijn op basis van een verrekenbaar voorschot met nacalculatie.
Installaties en opleveringsniveau
Het kantoorgebouw en de beschikbare kantoorruimte zijn voorzien van:
- Elektrisch bedienbare overheaddeuren in de parkeergarage;
- Lift;
- Alarm;
- Ontruimingsinstallatie;
- Luxe sanitair op alle verdiepingen en MIVA toilet op de begane grond;
- Vloerverwarming;
- Verwarming en koeling via fancoil-units in het systeemplafond;
- Luchtbehandelingsinstallatie;
- Kabelgoten;
- Inbouwpakket;
- Pantry v.v. inbouwapparatuur;
- Intercom.
De kantoorunit wordt in huidige staat opgeleverd.
Tevens is een gedeelte van de inventaris van de huidige huurder ter overname, o.a.:
- Twee tv schermen;
- 6 werkplekken;
- Vergadertafel met 11 stoelen en lampen;
- Bartafel met 10 krukken;
- Twee banken met tafel.
U dient zelf afspraken te maken met de huidige huurder over de overnamesom.
Bestemming
Bij de Gemeente Dijk en Waard valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Beveland 2010”. Dit houdt in dat het perceel bestemd is voor “Gemengd”. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Dijk en Waard of via het Omgevingsloket.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting (inclusief de verschuldigde BTW en servicekosten en de daarover verschuldigde BTW*).
*De BTW is uitsluitend bedoeld om de hoogte van de zekerheidsstelling te bepalen en kan niet in de BTW administratie worden opgenomen.
Huurtermijn
Uitgangspunt is een huurtermijn van 5 jaar met telkens 5 verleningsjaren.
Aanvaarding
In overleg.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Energielabel
Van het aangeboden object is energielabel A beschikbaar. Het kantoorgebouw is gasloos.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Lees meer
Locatie Kantoorruimte in Heerhugowaard
€ 100,-
per vierkante meters per jaar
per vierkante meters per jaar