Brochure downloaden
Overweg 2 A - OBDAM
Overweg 2 A - Kantoorruimte te huur in OBDAM
Op een centrale locatie in Obdam staat het Gezondheidscentrum Obdam, een hoogwaardig centrum wat in 2023 geheel vernieuwbouwd is met moderne en duurzame materialen en een modern klimaatsysteem. In het gezondheidscentrum zijn nog twee kamers beschikbaar van resp. ca. 46 m² en 70 m² VVO (excl. algemene ruimte).
Verhuurder gaat graag in gesprek met partijen, flexibele afspraken behoren tot de mogelijkheden.
In het Gezondheidscentrum Obdam zijn o.a. de huisartsenpraktijk, de apotheek, het consultatiebureau van de GGD, een kinderopvang, een fysiotherapeut, ergotherapeut, Mensendieck en Buurtzorg gevestigd. De zorgverleners hebben afspraken gemaakt voor multidisciplinaire samenwerking in het gezondheidscentrum en deze afspraken vastgelegd in een “gebruikersgids”.
Beschikbaarheid en huurprijs
De eerste beschikbare ruimte betreft één kantoor-/praktijkruimte van ca. 46,6 m² VVO (excl. 9,3 m² VVO aandeel in de algemene ruimte en entree) op de verdieping. Deze kantoor-/praktijkruimte is gelegen boven de GGD op nummer 2A.
De tweede beschikbare ruimte meet 115,3 m² VVO (incl. een aandeel in de algemene ruimte en entree), en is gelegen op de 1ste verdieping boven de apotheek op nummer 5A. Deze ruimte is per trap bereikbaar.
Bouwjaar
2002 conform de BAG Viewer van het Kadaster en volledige vernieuwbouw in 2023.
Huurprijs
Vanaf € 545,- per maand, excl. BTW.
Indien u niet kunt opteren voor BTW-belaste verhuur zal een kleine BTW-compensatie in rekening worden gebracht.
Servicekosten
€ 30,- per m² VVO per jaar, te vermeerderen met BTW (prijspeil 1 april 2023) als verrekenbaar voorschot ten behoeve van de volgende leveringen en diensten:
- Gasverbruik inclusief vastrecht, voor algemene ruimte en voor het gehuurde;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht, voor algemene ruimte en voor het gehuurde;
- Waterverbruik incl. vastrecht;
- Onderhoud en periodiek controle/keuring van gemeenschappelijke installaties, te weten o.a. werktuigbouwkundige en centrale elektrotechnische installaties (zoals o.a. verwarming- en koeling installaties, luchtbehandeling, schuifdeuren, brandmeldinstallatie, brandblusmiddelen, etc.);
- Glasbewassing buitenzijde (4x per jaar);
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- Onderhoud tuin, erf en parkeerterrein;
- Periodiek reinigen goten;
- Verbruikskosten en periodiek onderhoud buitenverlichting;
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Inhoudsbeschrijving, opleveringsniveau en Installaties
Vanuit de centrale entree van het gezondheidscentrum zijn de verschillende (praktijk-)ruimtes in het gezondheidscentrum bereikbaar. De te verhuren ruimtes worden hoogwaardig afgewerkt en opgeleverd, voorzien van plafond-, muur- en vloerafwerking alsmede verwarming, koeling en ventilatie. Voor uw specifieke wensen op het gebied van afwerking en indeling gaan wij graag met u in gesprek.
Parkeren
Voldoende gemeenschappelijke parkeerplaatsen bij het object.
Bestemming
Gezondheidscentrum. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Koggenland.
Bereikbaarheid
Het gezondheidscentrum is centraal gelegen in Obdam en uitstekend bereikbaar met auto, fiets en openbaar vervoer.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting, te vermeerderen met BTW of BTW-compensatie en servicekosten.
Huurtermijn
In overleg.
Aanvaarding
In overleg, kan per direct.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968. Indien u niet kunt opteren voor BTW-belaste verhuur zal een BTW-compensatie in rekening worden gebracht.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Energielabel
Van het aangeboden object is een energielabel A beschikbaar.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Verhuurder gaat graag in gesprek met partijen, flexibele afspraken behoren tot de mogelijkheden.
In het Gezondheidscentrum Obdam zijn o.a. de huisartsenpraktijk, de apotheek, het consultatiebureau van de GGD, een kinderopvang, een fysiotherapeut, ergotherapeut, Mensendieck en Buurtzorg gevestigd. De zorgverleners hebben afspraken gemaakt voor multidisciplinaire samenwerking in het gezondheidscentrum en deze afspraken vastgelegd in een “gebruikersgids”.
Beschikbaarheid en huurprijs
De eerste beschikbare ruimte betreft één kantoor-/praktijkruimte van ca. 46,6 m² VVO (excl. 9,3 m² VVO aandeel in de algemene ruimte en entree) op de verdieping. Deze kantoor-/praktijkruimte is gelegen boven de GGD op nummer 2A.
De tweede beschikbare ruimte meet 115,3 m² VVO (incl. een aandeel in de algemene ruimte en entree), en is gelegen op de 1ste verdieping boven de apotheek op nummer 5A. Deze ruimte is per trap bereikbaar.
Bouwjaar
2002 conform de BAG Viewer van het Kadaster en volledige vernieuwbouw in 2023.
Huurprijs
Vanaf € 545,- per maand, excl. BTW.
Indien u niet kunt opteren voor BTW-belaste verhuur zal een kleine BTW-compensatie in rekening worden gebracht.
Servicekosten
€ 30,- per m² VVO per jaar, te vermeerderen met BTW (prijspeil 1 april 2023) als verrekenbaar voorschot ten behoeve van de volgende leveringen en diensten:
- Gasverbruik inclusief vastrecht, voor algemene ruimte en voor het gehuurde;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht, voor algemene ruimte en voor het gehuurde;
- Waterverbruik incl. vastrecht;
- Onderhoud en periodiek controle/keuring van gemeenschappelijke installaties, te weten o.a. werktuigbouwkundige en centrale elektrotechnische installaties (zoals o.a. verwarming- en koeling installaties, luchtbehandeling, schuifdeuren, brandmeldinstallatie, brandblusmiddelen, etc.);
- Glasbewassing buitenzijde (4x per jaar);
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- Onderhoud tuin, erf en parkeerterrein;
- Periodiek reinigen goten;
- Verbruikskosten en periodiek onderhoud buitenverlichting;
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Inhoudsbeschrijving, opleveringsniveau en Installaties
Vanuit de centrale entree van het gezondheidscentrum zijn de verschillende (praktijk-)ruimtes in het gezondheidscentrum bereikbaar. De te verhuren ruimtes worden hoogwaardig afgewerkt en opgeleverd, voorzien van plafond-, muur- en vloerafwerking alsmede verwarming, koeling en ventilatie. Voor uw specifieke wensen op het gebied van afwerking en indeling gaan wij graag met u in gesprek.
Parkeren
Voldoende gemeenschappelijke parkeerplaatsen bij het object.
Bestemming
Gezondheidscentrum. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Koggenland.
Bereikbaarheid
Het gezondheidscentrum is centraal gelegen in Obdam en uitstekend bereikbaar met auto, fiets en openbaar vervoer.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting, te vermeerderen met BTW of BTW-compensatie en servicekosten.
Huurtermijn
In overleg.
Aanvaarding
In overleg, kan per direct.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968. Indien u niet kunt opteren voor BTW-belaste verhuur zal een BTW-compensatie in rekening worden gebracht.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Energielabel
Van het aangeboden object is een energielabel A beschikbaar.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Lees meer
Locatie Kantoorruimte in OBDAM
Prijs op aanvraag